מחירי הנדל"ן בישראל יורדים – היכן להשקיע ולהרוויח? - Ronson

מחירי הנדל"ן בישראל יורדים – היכן להשקיע ולהרוויח?

Bizportal // 2018 ,10 July

מדד מחירי הדירות (מתוך אתר הלמ"ס)

בשווקי הנדל"ן באירופה, ניתן למצוא אלטרנטיבות מגוונות, ובהתאמה כך גם מספר החברות המשווקות פרויקטים המציעים לכם "הזדמנות חד פעמית" ותשואות גבוהות על כספכם. אז היכן כדאי לכם להשקיע? יש לנו תשובה טובה.

הנדל"ן בפולין תופס תאוצה: תמיכת האיחוד האירופי ומטבע מקומי חזק (בקירוב לשקל), תל"ג גבוה ושיעורי אבטלה נמוכים במקביל לתעסוקה מתפתחת, מביאים עימם הזדמנויות חדשות בשטח ופותחים לכם אפשרויות ייחודיות להשקעה.
הכלכלה הפולנית שומרת על שיעורי צמיחה גבוהים במונחי תל"ג, 4.6% לשנת 2017. יתרה מכך, הנתונים גילו איתנות מרשימה בשני המשברים הגדולים האחרונים שפקדו את הכלכלה העולמית (2008 ו-2002) והציגו צמיחה מרשימה ויוצאת דופן בשנים שלאחר מכן.

מתוך אתר FNEWS.ME

אחד היעדים הפופולריים, עד לאחרונה, היה השוק הגרמני, בברלין ובערים נוספות. נראה שאכן עד לפני 3 שנים, ברלין הייתה האופציה הכדאית ביותר להשקעה.
הנתונים מראים שאחוזי התשואה על ההשקעה בורשה עולים בכ-4% בשנה בממוצע, לעומת ברלין שבה התשואה עומדת על כ-2.8% בלבד. כך שעפ"י מכלול הפרמטרים שהוזכרו, הופכת פולין ליעד מוביל ובר-קיימא להשקעה בתשואה מובילה.

ברונסון ישראל ניתן להשקיע בפרויקטי נדל"ן אטרקטיביים בורשה, פוזנן ובערים נוספות. רונסון מתאימה את עצמה למשקיע הישראלי, מתוך הבנת הדינמיות והכרת האלטרנטיבות המתחרות. הפרויקטים המוצעים על ידי הסניף הישראלי של רונסון מהווים אלטרנטיבה פשוטה יותר הכוללת חבילת ONE STOP SHOP, המאפשרת לכם לקבל תשואה מקסימלית מההשקעה. סכומי ההשקעה ברונסון אטרקטיביים במיוחד (החל מ- 299,000 ₪), כולל ניהול מלא של הנכס על ידי חברות הניהול המובילות בפולין.

בקרו אותנו ב:

ההדמיות, ההנפשות והמודלים של המבנים המוצגים באתר www.ronson.co.il. דומים לאובייקט הסופי ככל שניתן, כלומר הם עשויים להיות שונים מהמקור, במראה המבנים בפועל, פיתוח הקרקע וסביבת הנכס, גם מבחינת סכמת הצבעים. יחד עם זאת, התכונות והפרטים הבסיסיים ופונקציונליות המבנים לא ישתנו.

נגישות